Gansai Tambi har släppt ett nytt set: GEM (Ädelstensfärger)

Stoppa Pressarna! 

Nytt set ute! Gansai Tambi Gem! Gansai Tambi Ädelstenar / Ädelstensfärger 139 kr!!!

Gansai Tambi är de allra bästa akvareller jag någonsin klofsat med. Kan nämligen inte kalla det jag gör för att måla. Jag njuter istället av att kladda runt med färgerna. Det blir alltid någonting, men jag kan inte själv styra över vad jag skall måla. Har aldrig lärt mig och har inte tålamod till det heller.



Men, det är så vansinnigt rogivande att sitta med några penslar, färg och bra papper. Är så bortskämd att jag enbart spiller ut mina alster på washipapper (kallas vanligtvis "rispapper" i Sverige). Det är en så sjukt skön kombination.

Sedan så målade en av mina auktionsvinnare med Gansai Tambi guldfärger på svart papper:


Helt makalöst! (Bild från en fantastisk kund och konstnärska.)

Och utan mer prat, så presenterar jag härmed det senaste settet från Gansai Tambi:




159 kr per set på Tradera och dyrare på många andra platser. Gansai Tambi Gem med 6 kakor akvarellfärg kan du köpa av mig för introduktionspriset 139 kr per st (tillkommer frakt om 29 kr). Maila mig, så hjälper jag dig!

Kommentarer

Populära inlägg