Två skitbra killar kommer ta över många av mina varor på Tradera

Eftersom 2018 innebär att jag accepterat att fokusera ett par nya spännande projekt, så måste jag låta Tradera stå tillbaka lite. I ärlighetens namn har det kännts spretigt att sälja allt mellan himmel och jord i min extrema Diversehandel.

Nu återgår jag till där jag började: Med fokus på det jag verkligen gillar.

Traditionella japanska saker och konstnärsmaterial!

Alla ni som köper specialsaker av mig, kommer jag absolut inte att kasta ut. Ni är alltid varmt välkomna med era önskningar  👌

Dem som tar över "allt annat" är följande superkillar:

Joel M. 
Denne student kommer sälja traditionella japanska kläder och plastfigurer, samtidigt som jag sköter om hans lager här i Japan och packar enligt hans packlistor. Jag vet att han kommer skicka ut egna Nyhetsbrev med start snart. Då får han presentera sig själv. Eftersom han är i Japan just nu, så vet jag vilka underbara saker han kommer lägga upp som 1-kronasauktioner!

Mattias H. Japankocken
En gammal vän som gillar Tradera. Han har tagit över min vinylsamling, köksknivar, köksredskap och brynen / slipstenar. Han är en hejjare på att gräva fram LP-skivor och jag hjälper honom leta fram speciella skivor åt hans speciella kunder ibland eftersom han nästan alltid befinner sig i Sverige. I fjol besökte han mig 3 gånger och i år ser set ut att kunna bli hela 5 gånger! Alltid trevligt med besökare! Mattias hoppas jag också börjar skicka ut Nyhetsbrev. Han har iaf handlat sådana volymer med LP-skivor att det verkar kunna bli en Traderabutik av det hela! Spännande!

Origami och Scrapbooking blir egna webbshoppar!
Sedan så kommer papper, origamipapper, klistermärken, applikationer, decoupage, scrapbooking att bli egna webbshoppar. Så snart dessa är uppe och igång, så kommer jag skicka ut blänkare om dem samt några fantastiska introduktionserbjudanden till alla som tar emot mina nyhetsbrev om dessa områden!

Tandtrollet - "Godisanders"
Han har inte kunnat arbeta med sin webbshop sedan i oktober, mer än naturligtvis packar och skickar han till alla kunder. Tiden att lägga upp nya varor har han (av personliga skäl) inte tills vidare. Men, han hälsar att han gärna packar och skickar specifik eller blandad japansk choklad, även om det inte finns i hans webbshop. Annars säljer han en strid ström av japanska gör-det-själv-godisar från Kracie. Godis sushi. Ramen som godis. Pimpa dina egna munkar (krävs mikro) är min personliga favorit eftersom det blir riktiga munkar som smakar gott och som man pimpar med snygga strössel och annat. Pokemongodis är en annan favorit!

Kanske att jag kommer hjälpa honom. Vi får se...

Kommentarer

Populära inlägg