Vill du handla i Japan?



Vill du också kunna göra fynd på Yahoo Auctions? Förmodligen världens bästa auktioner!
Vill du också kunna shoppa på Japans alla fantastiska nätbutiker, som nästan alltid levererar enbart inom Japan?
Behöver du lagra eller mellanlagra dina saker i Japan?
Behöver du en adress i Japan?
Här finns lösningen för dig!



Du kan hyra förvaringsutrymme (kvadratmetervis eller hela / halva hyllplan) för att optimera fraktkostnader, eller för att helt enkelt komma och hämta dina saker. Eller så packar vi om dina saker och skickar vidare hem till dig eller någon annan stans..



Alla priser är per månad och erläggs i förskott:
Hyllplan: 100 x 40 x 40 cm 150 kr
Halvt hyllplan: 50 x 40 x 40 cm 90 kr
1 kvm: 325 kr
Kontraktskostnad: 250 kr

Godsmottagning: 40 kr per försändelse.
Ompackning: 19 kr per paket. (Känsliga eller komplicerade ompackningar enligt ök.)
Dokumentation: 10 kr per fotografi (mailas).
Fylla i fraktdokument: 25 kr per dokument.
Tillkommer porto och evt emballage.



Vi kan tyvärr inte hjälpa dig att bjuda på auktioner eller hjälpa dig med översättningar. För exakta översättningar rekommenderas www.fiverr.com å det varmaste. Annars funkar Google Translate bra till husbehov.



Vad kunder säger:
 - Jag vill bjuda på Yahoo Auctions! Tack för din hjälp!
 - Yahoo Auctions är helt underbart! Har gjort 12 fynd redan denna månad!
 - På Yahoo Auctions får jag tag i allt nördigt som finns! Mmm!
 - Jag vill shoppa på japanska webbutiker! Tack vare denna service så känner mig som ett shoppingproffs!
 - Jag behöver en adress i Japan!



Så här säger Markus:
 - Jag träffade Stefan och hans charmerande fru i Japan 2017. Dom har varit till stor hjälp på alla sätt och vis när det handlar om import av japanska retrospel och konsoler till min butik Mackapär i Göteborg. Stefan är tillmötesgående och noggrann. Jag har aldrig kännt att jag betalat för mycket för hans service och kunskap. Varma rekommendationer.

Läs mer om Markus på Göteborsposten Online:




Vi hjälper dig på bästa sätt. Enkelt och rättframt! Välkommen med dina frågor och funderingar! Särskilt gillar vi att hjälpa entreprenörer!
Maila: japanska.saker (a) gmail.com så får vi igång en dialog.
Kostar dig ju inget att fråga.
Alltid en början.
Välkommen!

Kommentarer

Populära inlägg